16 Mayıs 2011 Pazartesi

KEMAL SUNAL NEDEN ÖLDÜ ???











Kemal Sunal neden öldü?

Kemal Sunal neden öldü?
ŞOK!!! Kemal Sunal neden öldü? İşte yıllar sonra gelen o idda!!!

Zeki Alasya, Kemal Sunal`ın neden ömüş olabileceğini açıkladı. İşte ünlü sinema sanatçısı unutulmaz isim Kemal Sunal`ın ölüm nedeni.
Zeki Alasya, Kemal Sunal`ın her şeyden korkan birisi olduğunu belirtti ve ölümünde bunun etkisinin olabileceğini söyledi.

Habertürk`te Saba Tümer`in programına konuk olan tiyatro ve sinema sanatçısı Zeki Alasya, bir dönem birlikte rol aldığı Kemal Sunal`ı canlı yayında anlattı:
"Çok donanımlı, çok ilginç fakat fizik yapısından dolayı hiç öyle düşünülmeyen bir insandı. Yani gizli becerileri vardı, görünenin dışında. Nitekim o ünlü olduktan sonra, üniversiteyi bitirmek gibi bir inatla, kendini yetirtişmek gibi bir inatla da ispatladı. Çok önemli biriydi. Çok doğru dürüst bir adamdı yani."
Sunal`ın çok fazla korkan birisi olduğunu belirten Zeki Alasya, "Bir çok şeyden korkardı. Çok korkuturduk, ama her şeyden korkardı" dedi ve şu anıları izleyenlerle paylaştı:
KEMAL SUNAL`LA ANILARI
" Ertem (Eğilmez) ağabeyin bir filmini hatırlıyorum. Bunlar bir gece muhabbetten sonra deniz kenarında sabah güneşini karşılamak için, böyle bir sahne çekiyoruz. Kilyos`ta çalışıyoruz ve suyun yüksekliği 60 santim. Mümkün değil giremedi. Ertem abi bağırıyor, `Girsene...` giremedi ya, giremedi korkudan.
Bir tarihlerde İzmir`de bir turnedeydik. Basmane civarında bir otelde kalıyoruz. Otelin birer kişilik balkonları var. Bir kişi duruyor ancak, ikinci bir kişinin durmasına imkan yok. Ben, Kemal`i bir ara gördüm, camda çıktım balkona. Eğildim, bu çıkamıyor. Çıkamadı yani. Yüksekten korkuyordu."
KORKULARININ ÖLÜMÜNDE ETKİLERİ VAR MIYDI?
Zeki Alasya, Kemal Sunal`ın ölümünde korkularının da önemli bir faktör olduğunu düşündüğünü belirtti. Alasya, "Üzülerek de olsa ölümünde korkuyor olmasının, fobilerinin çok önemli etkisi var diye düşünüyorum. Ve belli etmemiş. O kadar da kibar, sabırlı bir adamdı ki..." dedi.
Kemal Sunal, 3 Temmuz 2000 tarihinde Balalayka adlı filmin çekimlerine başlamak için Trabzon`a gitmek üzere bindiği uçakta kalkıştan hemen önce geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder